jquery-ui-1.8.23.custom.css
T: 0165 700512 |
E: info@facin.nl
Garantie en retourzendingen

Garantie en retourzendingen

Stuur nooit zonder toestemming van Facin.nl producten retour, maar neem altijd eerst contact met ons op.
Bij ontvangst van de goederen dient u meteen te controleren of alles in goede staat geleverd is en dit onmiddellijk te melden als dit niet het geval is.
Hierbij dient u wel rekening te houden met het feit dat kleine afwijkingen (zoals een kleurverschil of als het er niet exact zo uit ziet als op de website) altijd mogelijk zijn.
Hier kunnen we nu eenmaal niets aan doen. Alleen bij ernstige afwijkingen of gebreken zullen we de goederen vervangen.
Indien een product gebreken vertoont die onder de garantie vallen, dan dient u onmiddellijk contact op te nemen met Facin.nl.
Defecten dienen binnen 14 dagen bij ons gemeld te worden.

Wilt u producten retourneren?

Binnen 14 dagen moet u laten weten dat u het product terug wilt sturen, u heeft dan nog 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen.

Stuur uw aanvraag via email naar ons speciale email adres hieronder, met vermelding van uw naam en contactgegevens, het ordernummer en de productcode (die vindt u in de orderbevestiging of op de pakbon). Deze aanvraag moeten we binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling ontvangen. Wij nemen dan contact met u op over de afwikkeling.

Wij vragen ons magazijn eerst een retour servicenummer, voor het identificeren van de retourzending bij ontvangst.
U ontvangt dit nummer in de regel 2 dagen na het aanvragen van een retourzending, samen met de instructies en een datum voor de het afhalen door onze transporteur. Zelf terugsturen kan alleen in overleg met ons.

Verpak het product altijd in zijn eigen productverpakking en met alle onderdelen die er bij zaten. Schrijf er niets op en plak er ook niets op (ook geen plakband). Het product en de product verpakking mogen niet beschadigd zijn.
Gebruik altijd een aparte verzendverpakking (liefst de originele verzenddoos) om het product te versturen en zorg dat er niets kan beschadigen. Vergeet ook niet de kopie van het formulier met het servicenummer, dat u van ons ontvangen heeft, mee te sturen!

Bij ontvangst in ons magazijn, worden alle zendingen gecontroleerd. Indien de zending overeenstemt met wat is afgesproken, dan ontvangt u een creditnota voor de aankoopprijs van het betreffende artikel. Uitbetaling volgt dan binnen 14 dagen.
Opgepast, indien een product niet volledig is, het Servicenummer ontbreekt of de zending afwijkt van wat is afgesproken, dan kunnen we deze niet aanvaarden. In geen geval heeft u dan recht op een creditnota.

Contact opnemen:

Voor het melden van een defect product of voor het aanvragen van een retour, kunt u contact met ons opnemen, via email ons mailadres: info@facin.nl
Vermeld altijd het ordernummer of nummer van de pakbon, de productcode en het aantal te retourneren of het aantal beschadigde goederen.
Indien mogelijk een kopie van de pakbon met de bovenstaande info. Wij nemen dan contact met u op.

Herroepen en annuleren

Consumenten kunnen binnen 14 werkdagen na ontvangst van een product gebruik maken van hun herroepingsrecht.
Indien er recht tot annulering bestaat, dan vragen we u dit in een zo vroeg mogelijk stadium te doen, zodat we de uitvoering van de bestelling of verzending nog kunnen voorkomen.
Facin.nl zal altijd de al gemaakte en nog te maken kosten doorbelasten aan bedrijven en andere organisaties die de producten besteld hebben. Voor consumenten zijn geen kosten aan een annulering verbonden, zolang de goederen niet zijn verzonden.
Mocht u het product al ontvangen hebben of weigeren niet mogelijk is, dan kunnen consumenten binnen 14 dagen na levering gebruik maken van hun herroepingsrecht, zoals hierboven al beschreven is.
Gebruik de contactgegevens, hieronder in de footer, voor een annulering.

Uitzonderingen, die niet teruggestuurd, geannuleerd of herroepen kunnen worden.

De bestelling van de volgende (soort) producten kunnen niet herroepen of geannuleerd worden:
- producten die beschadigd zijn
- producten die zich niet meer in de originele verpakking bevinden
- producten die gebruikt zijn of voor verkoop ongeschikt geworden zijn
- producten van persoonlijke aard die in aanraking zijn geweest met huid of haar
- audio/video/softwareproducten waarvan de verzegeling verbroken is
- producten waarvoor een bindende productregistratie is uitgevoerd
- producten die voor u op maat gemaakt zijn
- speciaal voor u bestelde producten

Meer informatie

Bovenstaande tekst is een globale samenvatting en zal in de meeste situaties voldoende zijn. Voor meer informatie en alle details kunt u het beste de algemene voorwaarden lezen. De link hiervoor vindt u onderaan de pagina.